خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛
  سرهنگ میری عنوان کرد: هیچ کشوری جرات مقابله با آمریکا و اسرائیل را ندارد ایران با اتکا به هدایت های رهبر معظم انقلاب و تکیه بر توان نظامی داخلی و نیروهای مسلح مقتدر این قدرت را دارد همچنان که ایران جزو برترین قدرت ها در جهان است.
کد خبر: ۹۵۹۲۵۴۲
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱

قزوین_ به گزارش بسیج، سرهنگ میری، مسئول عقیدتی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین، با حضور در نشست بصیرتی خواهران بسیجی حوزه حضرت فاطمه(س) به موضوع برخورد قاطعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر ما نمی توانستیم اهدافی را که مد نظرمان بود، دقیق مورد اصابت قرار دهیم آثار بسیار منفی داشت. هیچ کشوری جرات مقابله با آمریکا و اسرائیل را نداشته و ندارد، ولی ایران این قدرت را دارد و در حال حاضر جزو برترین قدرت ها در جهان شناخته می شود.

سرهنگ میری در ادامه به موضوع این روزهای جامعه پرداخت و اظهار کرد: به فرموده رسول اکرم«ص» أمّا العَفافُ , فيَتَشَعَّبُ مِنهُ الرِّضا:(( آنچه از عفّت منشعب مى شود خشنودى و رضایت است)). عفاف باعث آرامش می شود و بی عفتی از بین برنده آرامش در جامعه ست. با محبت کردن می توان امر به معروف و نهی از منکر کرد. دین اسلام، دین ساده گرفتن و محبت و خوبی هاست.

وی ادامه داد: کسانی که با خدا رابطه نزدیکتری دارند،آرامش بیشتری دارند. خداباوری و خدا جویی در فطرت همه انسان ها است.خداوند به انسان ها، وعده صادقه داده است ولی انسان ها وعده های دروغ شیطان را قبول می کنند چون شیطان به وعده اش جلوه داده است. 

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) به رفع رذائل اخلاقی توصیه و اشاره کرد:عادت کردیم به چیزهای منفی فکر کنیم و بعضی عادت های قدیمی را تکرار کنیم، عادت دیر خوابیدن، دروغ گفتن،غیبت و بدبینی و خشم و عصبانیت، ترک بعضی از عادت های قدیمی و اشتباه بسیار پسندیده است. رذایل اخلاقی خودمان را بررسی کنیم و برای درست شدن خودمان تلاش کنیم. دروغ کلید صندوقچه ای است که تمام عیب ها را در آن ریخته اند. اگر دروغ نگوییم بقیه عیب ها را هم به مرور انجام نخواهیم داد.

سرهنگ میری در پایان سخنان خود بیان کرد: آینه باشیم برای هم، با محبت و دلسوزی و تعریف و تمجید عیب همدیگر را به هم بگوییم تا برطرف کنیم. بعضی از بزرگان ما برای تنبیه گناهی که انجام می شد توصیه می کردند تا به ازای هر گناهی صد صلوات بفرستند یا یک روز روزه می گرفتند و این را تنبیه گناهی که کرده بودند برمی شمردند. نتیجه هر کار خوب و بد به خودمان باز می گردد. ترس و نگرانی باعث دروغ، تهمت، غیبت، سخن چینی می شود سعی کنیم با محبت کردن و ایجاد اعتماد بین هم از این ها جلوگیری کنیم .اگر تصمیمی اشتباه گرفتیم ،جرات پذیرش اشتباه را داشته باشیم.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها